Sagellapp & Lite vårnytt!!!

Nu kommer foton äntligen på några av dom nya haklapparna jag har sytt...........Skall försöka hitta lite andra roliga vaxtyger........näst nästa helg när vi skall åka uppåt!!







Jag har oxå pysslat lite med namnsagellappar idag........Gjorde en till Lykke o ja den blev rätt fin......mycket pill o pyssel, men väldigt fint resultat, Kan tänka mig att ta upp detta men kommer att hitta ett annat sätt att namna dessa fina små lappar!!



Hoppa på lite  kommentarer nu då d har varit rätt tort på d ett tag nu.........lite feedbak om sakerna!
Jag skulle oxå vilja att ni talar om hur ni har hittat min blogg.....!!! Nyfiken!!

Tack o trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte fina saker du gör, vännen!! :O)

Att du har tid och fixa med sånt här, jag är imponerad!! :O)



Hade min syster användt haklappar till Edvin hade jag köpt flera st direkt! ;O)

Kram

2011-01-13 @ 20:41:09
Postat av: Stina

Jag hittade din blogg genom din andra blogg!! vad kostar sagellapparna??

2011-01-14 @ 08:21:32
Postat av: Jacqueline

Tack Stina & Frida!! Sagelapparna kostar 25:- dom med namn kostar 50:-



:)



2011-01-14 @ 08:24:27
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Tjusigt! Hugo använder sina JaMs Design haklappar jättemycket :)

2011-01-18 @ 21:47:52
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Carolina

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 23:20:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0