Välkommna!!

Ja, Välkommna till JaMs Designs blogg.........här kommer jag att skriva om mina nya projekt, om saker som är färdig sydda....bilder kommer jag att lägga ut!!

Idag kom Gina o hämtade sina haklapar som hon hade beställt till Charlie!! Hoppas att han blir tjusig i dom!!



Sen fick jag en beställning i dag av Camilla, rosa/lila haklappar.......o dom blev skit snygga!!!



Vi skickade oxå iväg Kusinen Morris haklappar till Norge......hoppas på att få lite rekla där så kanske d blir fler som reser till Norge!!!

 

Jag lägger ut lite haklappar som jag har hemma färdiga för att skickas eller hämtas!! =) Så passa på!!
45:-/haklappen

  

 

Här e färger som man kan välja mellan till haklapparna!! Dom går att tvätta i 40 gradet, har karborre i nacken, går att beställa med o uten uppsamlingsficka!!! Så låt fantasin flöda bland färgerna å få en originell haklapp till ditt barn eller en fin Julklapp till barnbarnet!!!

    Mvh JaMs Design!

Kommentarer
Postat av: Inger

Jättesnygga!!!! Kan bli en panggrej!

Nästa år kan du stå på marknaden och sälja också!

Lycka till

2010-10-28 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0