Tackar & Bugar!!

Marknaden blev toppen!! Jag tackar alla som köpte mina haklappar!! Hoppas att ni blir nöjda!! Annars hör av er med både Ris o Ros, hade variot kul o vet a vad ni tycker!!

Jag har nu ett antal haklappar kvar som jag kommer förtsätta sälja här!! dom koster 60:- eller 2 för 100:-, jag skickar dom gärna o det kostar 12:- för 1 haklapp. Jag har oxå kvar några sagellappar o finns d inresse av dom så kostar dom 25:-.  

 

 Dessa 6 haklappar säljer jag för 40:-/st då det är den gammla fickan och några utan ficka!!

 Närbild 1

 Närbild 2

 Närbild 3

Jag kommer leta upp liite fräcka tyger o sy nya sagellappar då d gick så bra på marknaden!! Sen är d ju lite kul o ha en haklapp som alla barn har!!! =)

Ha nu en fin vecka!! O mejla eller lägg ett inlägg som beställning, vid intresse!!   Tack!!






Kommentarer
Postat av: Jacqueline

en haklapp som inte alla barn har skall det stå........slarvig när jag skriver....=)

2010-11-30 @ 14:31:59
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hmm.. letade efter någon mailadress till dig men hittade ingen. Tänkte höra om du var pigg på ett bloggsamarbete? Du kan svara till min mail! Mvh. Josefine

2010-12-02 @ 19:05:50
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hmm.. letade efter någon mailadress till dig men hittade ingen. Tänkte höra om du var pigg på ett bloggsamarbete? Du kan svara till min mail! Mvh. Josefine

2010-12-02 @ 19:06:18
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Vad är det för färg på sagellapparna?

2010-12-10 @ 08:02:12
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Jacqueline

Jag har lite olika beroende på vad jag kan få tag i för tyg!! Men har just nu ett tyg med bondgård, blå/grön,gult randigt som även finns i mössan, röd rutigt, blommigt.

2010-12-10 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0