Leverans och nya ideer!!

Japp då är Emma o Elins haklappar klara!! Dessa kommer skickas till Lomma o där hoppas jag att dom skall vara till nytta o bli omtyckta!!



Jag fick en ny ide av vår ena mamma från föräldrargruppen.....kanske skulle sattsa på att sy hjulskydd till vagnen, kanske i lite olika färger o ändå kunna ligga under Emmaljunga o dom andra vagnmärkena i pris......vad tycker ni?? Finns d intresse??

Skriv gärna lite kommentarer så jag vet om d finns intresse eller om nått är bra eller dåligt!! Kul o veta!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du skickade dom till BARA ler. Superfina!! Tack!!!!!

2010-11-05 @ 15:00:17
Postat av: Jacqueline

Oj Ja Emma!! Klart jag skickade dom till Bara!! inte till Lomma, vart fick jag d ifrån!!Kram

2010-11-06 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0