Kanske ett steg upp!!

Idag har jag fundertat på hur jag skall få detta vidare utvecklat..............Jo jag hade tänkt om jag vågar, fråga en en som skall starta en barnklädes affär i Tomelilla om hon skulle vilja ha mina haklappar till försäljning där......kunde kanske vara en bra ide!?!?! Eller??? Om inte annat så hade d varit kul!!!

Idag har jag oxå sytt färdigt Moas haklappar. Jean hade beställt en lila o de fick hon, sen skulle jag överraska henne med nått jag själv satt ihopa, o resultatet blev...........Rosa,gult!!!! =)



Om intresse finns för att få en haklapp sydd till Julklapp eller present eller bara till eget bruk, tveka inte och höra av er, snart kommer d prickiga att försvinna o nya tyger med färger o former kommer in..........Vid kontakt mejla mig på [email protected] eller gör ett inlägg här på bloggen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0