Nytt!! =)

Oj vad kul detta är!! Jag fick en förfrågan av en tjej på Julmarknade om vi kanske skulle börja sälja mina Haklappar i hennes butik!! Wow vad roligt!! Sen har en bekant öppnat barnklädes affär här i Tomelilla o var oxå lite sugen på att ta in mina haklappar!!! =) Så idag har jag pratat med skatteverket om F-skatt sedel, broschyrer skall skickas till mig så jag kan läsa lite om d!! Så snart ser ni kanske JaMs Design ute i butiker!!=)

Ihelgen har jag  suttit o klurat på en mössa tillsammans med min sambo! Den blev väldigt fin o Lykke tycker o m den!! Jag skall hitta lite fina tyger o sen syr jag upp lite efter beställning, Lykkes mössa är fodrad med vitt fleece tyg men men kan få dom utan foder oxå!!!

 

 

ha en fin vecka alla!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0